شرایط و قوانین:

شرایط و قوانین:
استفاده شما از فروشگاه اینترنتی موسسه پرتودانش به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه می باشد.
محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای فروشگاه اینترنتی محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، به روزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.
١ – خدمات و محتویات وب سایت، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد
٢ – کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
٤ – هر کاربر حقیقی یا حقوقی حق دارد صرفا یک حساب کاربری در سایت های منتحی به موسسه پرتودانش ایجاد نماید. بدیهی است ایجاد بیش از یک حساب کاربری به عنوان تخلف محسوب خواهد شد و این حق برای موسسه پرتودانش محفوظ است که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی اقدام به مسدود کردن حساب های کاربری جعلی یا تکراری نماید.
سایت جهت ارائه خدماتی مشخص به کاربران در محیطی پرنشاط و پرمحتوا و با احترام گذاشتن به حقوق همدیگر جهت پیشرفت کشور ایجاد گردیده و سعی می نماییم تا حد امکان رضایت کاربران را فراهم نماییم و انتظار داریم کاربران نیز به سایت و به دیگران احترام بگذارند. قوانین زیر به معنی کم کاری در ارائه خدمات مطلوب نیست. ثبت نام در سایت ما به معنی قبول تمام قوانین سایت می باشد
قبل از استفاده از امکانات سایت شما باید این توافقنامه را مطالعه، قبول و رعایت فرمایید و درصورت عدم رعایت قوانین کلیه مسئولیت های تخلف مربوط به کاربر می باشد و سايت هیچ تعهد و مسئولیتی در این قبال متعهد نمی گردد.
رعایت و تبعیت از تمامی قوانین شریعت اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران